سلام ..

خوبی؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ هوا چطوره ؟ هوای اونجا چه جوریاست ؟ اینجا هوا خیلی گرمه . همه چی ریخته به هم ..

 بابا این وبلاگ عجب معضل بزرگی شده  من به سر خوردگی مبتلا شدم اصلا دیگه ازت بدم میاد پیشم نیا عروسک . حوصلتو ندارم   این وبلاگ اعصابمو داغون کرده . به همش ریخته . در همش کرده . ولی دوسش دارم  چیکار کنم آخه من احساساتیم ؟حالا من موندم سر دو راهی چه راهی پیش بگیرم ؟؟   از صاحب نظران عزیز تقاضا میکنم منو راهنمایی کنین پلیز .

 تو منو از خودم نا امید کردی من به تو چی بگم آخه ؟ هان ! من بشینم درسامو بخونم یا تو که ..... تلپ تلپ میفتی   خانوم مهندس جون ! هوم ؟خودت خواستی ایشششششش!بیا فالتو بگیرم .. ۱۰۰۰تومان بده ناقابل..تازشم تو اصلا چیکار داری به مترسک پارتنر من ؟ هوم ؟  گفته دیدمت .اساسی گوشاتو بکشم .خیلی هم جدی گفته . مفهومه جیگر ؟

حدیثه جون خوشحالم که باهات اشنا شدم .. موفق باشی .. ممنون از نظرت .

محمد ممنون که به وبلاگ من سر زدی . خوشحالم کردی ..اقا اجازه ! همین چیزه .. همین .. میخواستم بگم .. خیلی کارت ۲۰ است(قال مهسا  ) منظورم قابل درک دیگه نه ؟  رجیستری(دوستای ناباب و فاب ). هک .بوت . رهگیری و این حرفاست دیگه!!!

مجید.حسین : ممنون که همیشه بهم سر میزنید .. خیلی خیلی خوشحالم میکنید ..ممنون از توجهتون .

از بقیه هم ممنون .که چرندیات منو میخونن....