آیا ایران باخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام .. خوبی ؟

من که خوب نیستم .. حالم گرفته... پیچیده ..فرورفته توی زمین  .. ضد حال خوردم ، وحشتناک ، اساسی ، خفن..

ایران باخت . من که اساسیِ اساسی دِپ شدم ..  تو چی ؟؟

چرا باختیم اصلا ؟؟؟ چرا آخه ؟ چرا اولین بازی ایران با مکزیک بود؟؟ مگه آنگولا چِش بود آخه ؟؟ چِش نبود، گوش بود...

بابا برانکو .. بابا سرمربی .. بابا مربی ..بابا بازیکن .. بابا طرفدار .. بابا هوادار.. یه چند تا بابای دیگه الان حضور ذهن ندارم ..

دِ   هَ ..

آخه چرا همون باید تا آخر بازی توی زمین باشه؟؟ هان ! هیچ غلطی هم نتونه بکنه ؟؟ (درست  مثه آمریکای جنایتکار) مثه بت وایساده وسط زمین .. بابا ایران 10 نفره باخت والا. اون که اصلا برای مکزیک بازی مینمود  .. برای ایران که بازی نمیکرد آخه...کاش یکی میرفت بهش میگفت بابا بیخیالِ تیم ملی شو .. بیا صورت فوتبال و ببوس و بذار کنار ...

به پا یهو ندزدنت ... انیشتین ایران.. ای نابغه ... والا تو نابغه بودی و من خبر نداشتم.....هوم؟

... Feeding frenzyای صنم .. ای

دیگه بیشتر از این ادامه نمیدم .. اینجا مکان  عمومی ،  اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، هنری ، ورزشیه ...

    طرفداراش .....Sorry

 یه خورده که نه،خیلی بیشتر از یه خورده  رو مخم راه و ساختمان سازی شده بود  .. دیگه مخم خش دار شده... گیراییش ضعیف..... پارازیتش قوی شده ...

 

 ....این روزا همه دست به دست هم دادن  احساسات منو لگدکوب کنن .. ایش ....  منم کاملاEmotionalist

 

حتی این  !!!!!!!

 

وقتی دارم با هر نفس از این زمونه سیر میشم

وقتی با یه زخم زبون از این و اون دلگیر میشم 

 

ما رو قاب بگیر تو ذهنت

 

که فراموشی یه ننگه!!