Please Forgive Me

I Know Not What I Do...

Please Forgive Me

I Can’t Stop Loving You!

Don’t Deny Me

This Pain I’m Going Through

Please Forgive Me

If I Need You Like I Do …

Please Believe Me

Every Word I Say Is True …

Please Forgive Me

I Can’t Stop Loving You

 

Salmaleykkkkom

 هوم؟؟J من نیستم ، خوب هستین ؟؟

دوستان! کسی از جاش تکون نخوره

به اصرار زیاد خودِ دوستان!

تریپ نوشتنم عوض شده.....

هان!!!؟

 

آهنگ جدید شادمهر رو شنیدین؟؟

 

ای همه ی وجود من ، نبود تو نبود من

بیا بیا اینجا ، بیا اینجا ،بیا اینجا ، اونجا نه

نه نداره دنیا مثل تووووووووووو  مثل تو

  تو و فاصله با هم یکی شدین ، من و پاهام به رسیدن نا امید

 

میخواستمت ولی نموندی پیشم ، حتی بمونی عاشقت نمیشم

وقتی رفتی همه دنیا رو سرم انگاری خراب شد و دلم شکست

نشکن دلمو به  خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

روز بعد از رفتن تو آینه جا خورد تا منو دید

 

موندن و سوختن و ساختن  همه یادگارعشقه

زدم به سیم آخرو گفتم ولش کن بیخیال

 بیخیالش مگه چند سال تو جوونی

بیخیالش مگه چند سال تو میمونی؟؟

 

کارگردان وتهیه کننده: مهسا

 

 Directory:

 Yellow:Shadmehr

 Red:ßenyamin

 Blue:M.Chavoshi

 Green:M.Yegane

Pink:Hatef

Orange:M.Zare