سلام

خوبی؟؟خوشی ؟ سلامتی ؟؟  گاو میکشی ؟ چند تا کشتی ؟؟؟

  ..خوابم میاد شدید ..اساسی!من که خیلیGood  نیستم

 

اول از همه تسلیت و عزاداریهاتون قبول باشه انشاا...

دوم از همه  تولدم (4 بهمن) مبارک .. ایشالا 1200 سالگیم ... چشم حسودا نابینا !

 بازم مثل همیشهForget me not  ( نام گلی است )

نه اینکه اطلاعات عمومی خودم بالاست ... میخوام تو هم اطلاعاتت زیاد شه !!

آخه من که بخیل نیستم !

 

امتحانات ترم هم تمام شد !! امتحانات در سطح بالایی برگزار شد !!  من با توسل به ائمه ی اطهار و تشویق دوستان و استادان و دبیران و مدیران   موفق به کسب رتبه ی بالایی شدم !

 

خیلی ببخشید که. دلتون برام تنگ میشه ..ببخشید دیگه! چاره ای نیست ! باید بسوزین و بسازین !

  

 پ.ن: یعنی ممنکنه مغزم دچار فاجعه شده باشه حسین ؟؟؟؟؟ ! نمیدانم ! شاید حق با توست ! آری !

پ.ن: خانم یا آقای مرده خیلی ذوق زده شدم ... مرسی ، ممنون چشات باحال میبینه !!

راستی اسم نازی هم داشتی .. بازم بیا اینورا !

پ.ن: فردا عشقولانه ی من(مس) با اون یکی عشقولانه ام (استقلال) بازی داره! ولی آنلی مس!

پ.ن: اینم اون گل که گفتم !

پ.ن: فعلا همین دیگه!

                               Go to fullsize imageGo to fullsize image