سلام !

تازگیا هر کیو میبینی کلی برا خودش نوشابه باز میکنه(اییییششششش) . مثلا گروه هواداران ، طرفداران ، خاطرخواهان ، فداییان ، پیشمرگان فلانی . ولی شخص شخیص و خیلی محترم من با وجود دریافت تقاضاهای فراوون از سوی دوست ( شرنگم)و دشمن(استاد کیشمیشی متروک ) مبنی بر راه اندازی گروپ هواداران ، بدلیل تواضع ، فروتنی ، خشوع ، خاک مالی بودن ، پرهیز از بزرگ نمایی ، همچنان تا امروز از پذیرش این ریکوئست سر باز میزدم . تا بلاخره گریه های سراسر سوز همراه با التماس استاد کیشمیشی روح حساس و لطیف مرا خراشوند و قلبم را بدرد آورد .بنابراین تصمیم گرفتم خواسته ی این اعجوبه ی ناشناخته ی قرن را مرتفع سازم ( مگه به من نمیاد گروپ هواداران داشته باشم؟ ) . پس دعوت پر از خواهش او را اجابت کرده و علی رغم خواسته ی قلبییم جامعه ی هواداران مهسا را با مزایا و پاداش غیر قابل شمارش تْاسیس میکنم .

هم اینک استاد کیشمیشی مانند تیری که از دهانه ی کمان گریخته باشد با شعف و شادمانی فراوان هورا کشان از من خواست تا او را به بنیاد نو تْاسیس هواداران مهسا ملحق کنم و من نیز خاضعانه پذیرفتم (تو هم دیگه اینقدر خودتو نچسبون ، خوبیت نداره نازنینم).

و حالا شرایط عضویت در گروپ هواداران مهسا :

١- سعی کنید تا حد ممکن روی حرف من حرف نزنید (یک کلام هر چی مهسا بگه)

٢- پرهیز از انتقاد نسبت به شخص شخیص اینجانب و نوشته هایم .

٣- رعایت عفت و عصمت و شوکت و رفعت و عزت کلام (از بکاربردن الفاظ رکیک خودداری کنید و سعی در بالابردن فرهنگ خود و دیگران داشته باشید.)

٤- داشتن عناد کامل با مخالفین مهسا ( خواهشا مزدور بازی در نیارین نازنینانم .)

٥- شرایط عضویت را بی چون و چرا قبول کنید.

از طرف مدیریت گروپ ، ورود شما را خوش آمد میگویم . موقع ورود کمربندها را محکم ببندید.در اینجا و از پشت همین تریبون رسما اعلام میکنم که ....... نه هیچی اعلام نمیکنم ، بعدا سر فرصت بیانیه هایم را صادر میکنم نازنینانم. گروپ هواداران مهسا یه کمی دندون رو جیگر بذارین ، دوباره میبینین منو !